Tällainen pieni tyttö
Helposti häviää
Jos tuuli tarttuu hiuksiin
Voi kauas lennähtää

Aika on mennyt nopeasti ja taas hitaasti. Elämä on mennyt eteenpäin ja taas tullut

taakseppäin kunnolla. On ollu itkua,kyyneleitä,naurua ja onnenkyyneleitä.

Pidä musta kii
Älä päästä koskaan

Jouduin luopumaan rakkaasta ystävästäni viimeviikolla.Hän ei enää jaksanut olla täällä

maailmassa ja päätti oman elämänsä. Olen kaivannut ja taas muistellut hyviä hetkiä. Olen

myös lukenut kirjeitämme ja katsellut valokuviamme.Ikävä. Oloa helpottaa kuitenkin se että

tiedän hänellä olevan parempi nyt.

Tällainen pieni tyttö
Helposti unohtuu
Kun ei sanottua saakaan
"Älä mee"
Ovi sulkeutuu

Unohdin jossain vaiheessa miltä tuntuu olla iloinen.Olin jäänyt kiinni siihen huonoon ja pahaan

oloon. Unohdin miltä tuntuu nauraa niin että kyyneleet tulee silmiin.Tänä vuonna olen saanut

osan siitä tunteesta takaisin muiden avulla,kiitos.

Vihdoin suhun törmäsin
Kauan sua odotin
Olet totta vihdoinkin
Nyt kun olet siinä
Jääthän vielä vähän

Kuukaudet on kuluneen nopeasti.Pelkäsin alkuvuodesta tulevaa,mutta en enää niin kovin.

Sulkeuduin alkuvuodesta,mutta olen alkanut oppia puhumaan asioista joista

pystyn puhua. On kuitenkin asioita jotka on niin herkkiä että en osaa puhua niistä niin että en

itkisi,en ole saanut tilaisuutta,löytänyt ihmistä joka ymmärtäisi. Tiedän ihmisen joka osaisi

kuunnella,mutta en vielä tunne häntä kylliksi.Tiedän että hänkin on uskovainen, tiedän, että

hänen elämänsäkään ei ole ollut helpoimmasta päästä. Tiedän ja en tiedä.


Sekava olo.
Jotenkin voimaton.
En tiedä