Multa on loppunut tää kirjottamisen into ihan tyystin. En osaa kirjottaa enää tunteita tai muita ajatuksiani paperille .

Elämä on mennyt alaspäin ja jätän koulun kesken luultavasti ihan itseni takia. Mun pää on niin hajoamispisteessä että tästä ei oikeasti enään tule mitään . Mua ei kiinnosta koulunkäynti yhtään , ei kiinnosta tehdä tehtäviä ja kaikki tehtävät ovat rästissäkin .
Mun syömispuolikin on kärsinyt tästä kaikesta , oon masentunut ja kaikki painaa vaan päälle . Kaikki ahistaa ja oon menettänyt hyviäkin ystäviäni huomaamatta . Niiden ihmisten kanssa joiden kanssa olen jakanunt näitä tuntemuksia välit ovat viilentyneet tyystin . En tiedä miten heillä menee , eivätkä he minusta mitään . Ehkä olettavat että kaikki on okei , mutta niin se ei ole , ei todellakaan , kaikki ei ole okei , ei edes hyvin .
Jossain vaiheessa kaikki meni ihan okei , mutta tää alamäki on taas alkanut , ja mä en enää jaksa koittaa edes kavuta sille jyrkänteen päälle .

Elämä potkii mua taas , muuta en osaa sanoa.