Sanoin ensimmäistä kertaa tänään äidille suoraan, että mulla on tajuttoman paha olla, kun kysyi, että mikä mua risoo tänään, kun en puhu, olen vaan hiljaa ja tuijotan vaan tyhjyyteen. Sanottuani nuo sanat, sain vain katseen, ja sen jälkeen äitini vaihtoi puheen aihetta. Mä yritin, mä yritin sanoa hänelle ison harkinnan jälkeen, että mulla on vitun paha olla, mutta ne sanat menivät vaan äitini läpi, ihan kuin ilmaa. Onko hänelle tosiaan ihan sama miten mä voin? Miksi hän ei voi edes kuunnella mua sen verran, muutaman sanan verran? Miksi pitää esittää niin kylmää, eikä olla välittävinään?

Mä en osaa enään sanoa millainen mun olo on. En osaa enään kuvailla tätä tunnetta mun sisällä. Se vaan on kaivautunut muhun jonnekin syvälle, en edes tiedä mitä tunnen, tai tiedän, mutta en osaa selittää sitä enään. Tiedän vaan sen, että mulla on paha olla, tarvitsisin vähän lomaa elämältäni, ajatuksiltani ja itsestäni. Se ei ole mahdollista -tiedän, mutta sitä mä haluaisin. Olla päivän tuntematta mitään tuskaa mun sisällä. Olla päivän ilman näitä kaikkia muistoja, jotka tulevat mieleen kosketuksesta ja palaavat taas todentuntuisina painajaisiin piinaten mua taas joka yö.

Välillä tuntuu että mussa ei ole jäljellä kuin sirpaleita, jotka raastaa mua koko ajan sisältäpäin. Tekee muhun vaan lisää syviä viiltoja. Viiltoja, joita on niin vaikea korjata. Ei niihin riitä, että laittaa laastarin, odottaa pari päivää, ja se siitä. Ne viillot jää muhun, ne jää mun sisälle, ne on siellä mun kanssa koko loppu elämän, eivät ne sieltä minnekään häviä, eivät vaikka niin kovasti haluaisinkin. Pieninkin asia joka satuttaa ja loukkaa mua jää mun sisälle ja tekee taas yhden viillon muhun lisää.

Mä niin toivoisin, että muistot vaan pyyhkiytyisivät pois. Kaikki ne muistot, jotka on satuttaneet mua henkisesti. Satuttaneet mua niin, että se vaikuttaa mun elämään nyt. Pelkään usein kosketusta, humalaisia miehiä, ja miehiä yleensäkin joita en tunne. Nuo kolme asiaa ovat sellaisia joita mussa ei olisi, jos en muistaisi tapahtuneita asioita, jos olisin saanut pyyhittyä muutaman ison satuttavan asian mielestäni. Mä niin haluaisin unohtaa nuo asiat, mutta en pysty.


 ' I'm not the girl that you see in the magazine
Perfect face and perfect body
Never be anyone but the one I am, what I am
I can't bend to your expectations
Look to fulfill any fantasy
If what I am is what you need


Love me for me
And not for someone I would never be
Cause what you get is what you see
And I can't be anymore than what I am
Love me for me
Or don't love me'

~ Ashley tisdale - love me for me ~