Uusivuosi meni juoden. Mikäs siinä toistaalta. Oltiin kaverilla
kullan kanssa. Siinä sitten juotiin ja innostuin myös parin muun tytön kanssa tanssimaan ilman paitaa (multa ihme, koska en siedä kroppaani, enkä sitä tykkää näytellä). Välillä iski tosin paska olo, ahistus siitä että juon. Noh sekin meni pois, kun kävin oksentamassa, joka mulle on tullut taas tavaksi,ja vähän liiankin helppoa. Kaverini kävi siellä itkemään,kun menin oksentamaan,koska ties miksi teen niin, ja että se on mulle ongelma, ja hän tiesi kuinka paska olla mulla oli sinä hetkenä. Oksennan nykyään taas ruokailuiden jälkeen, jos vaan siihen on mahdollisuus,ahdistaa muuten niin helvetisti.

Hyvä asia on, että huomasin tänään mun mahan pienentyneen. Pidin jopa siitä kun katselin mahaani peilistä. Ehkä muut eivät sitä huomaa, mutta mä huomasin, että olin laihtunut, mikä on todella hyvä asia, vaikka siltikään en niin siedä kroppaani, silti liian iso, ett' hyväksyisin itseni. Onnistuin sentään jossain asiassa. Nyt taas alotan laihduttamisen, koska tänään olen taas syönyt vaikka mitä...huoh.