Ahdistaa taas vaan niin helvetisti. Tuntuu että mä taas vaan lipsun täällä opistolla, koska täällä on ruokailut ja en osaa olla menemättä sinne muiden kanssa, vaikka mitään en söisikään. Adistaa, ja mä kun niin luulin ja toivoin, että täällä saan taas itsekurin takaisin, mutta ei. Mä niin haluaisin saada sen kaiken takaisin mitä mulla oli vuosi sitte Sillon mulla oli itsekuria ja onnistuin jopa laihduttamaan. Nyt musta vaan tuntuu et paino lisääntyy ja vaan lihon, makaan ja tuntuu kun en tekisi mitän itseni hyväksi. Huoh, mä enviihdy enään täälläkään, täällä kaikki menee vaan niin perseelleen, kun voi. Vituttaa aivan suunnattomasti, jos nyt suoraan ihan sanon.

Haluaisin vaan sen oman kämpän jossa saisin olla ja tehdä ihan mitä vaan ilman, että kukaan kyttää. Mun jääkaappi sais olla niin tyhjä kuin itse haluan. Saisin treenata niin paljon kun jaksan. Mun ei tarvitsisi syödä, jos en halua. Mä olisin vapaa kaikesta tästä kyttäyksestä, vahtauksesta ja huomautteluista. Tätä mä haluan, olisin helvetin onnellinen kun pääsisin vihdoin kotoa ja opistolta pois !

Huoh tällästä taas tänään. Kirjottaminenkaan ei onnistu, ku kaikki pännii ja ahistaa ja plaah.