Mua suututtaa, ärsyttää ja vituttaa yksi asia tällähetkellä niin suunnattomasti, nimittäin ihminen, joka on ottanut minun kirjoittamia tekstejä täältä ja käyttänyt omiin tarkoituksiinsa, ehkä joitakin muokaten ja laittaen eri sanamuotoon, mutta kuitenkin kopioinut tekstejäni, ajatuksiani ja elämääni. Suututtaa aivan älyttömästi! Miksi kukaan haluaisi samanlaisen elämän kun minulla on, miksi !? Mä en tälläistä kuitenkaan ole itse halunnut, ja tekisin mitä vain, että saisin kaikki ongelmat ja tän kaiken muun paskan mun elämästä pois. En ymmärrä.

Mä olen tänään ollut kotona omassa huoneessani melkein koko päivän. Ajatellut kaikenlaista, elämää, kuolemaa, ystäviä -kaikkea mahdollista. Olen tänään ollut niin paljon omissa mailmoissani, ettö melkein unohdin todellisuuden hetkeksi, kunnes äiti huusi syömään, ja putosin taas maan pinnalle vähäksi aikaa.

Kaikki paska tuli taas mieleen, kun äiti huusi syömään ja esille tuli tämä sama kaava kuten aina, eli; äiti huutaa minut syömään. Kieltäydyin kuten yleistä. Hän tulee huoneeseeni ja käy huutamaan minulle, että en ajattele kun itseäni, ja että mulle on ihan sama miltä muista tuntuu, kunhan mä saan tahtoni läpi ja olen tyytyväinen. Ei asia ole noin. Ajattelen yleensä muita enemmän kuin itseäni. Mulle on ihan sama miten mulla menee, kunhan mun lähimmäisillä menee hyvin. Laitan siis kaiken muun mun oman hyvinvointini ja itseni edelleni. Mä vaan en voi saada äitiä ymmärtämään, että juuri nyt minkä tahansa syöminen tuntuu aivan käsittämättömän pahalta, että mä en vaan pysty siihen. En mä voi sitä noin äidille sanoa, ei luultavasti edes uskoisi. Turhauttavaa.

Koitin tänään etsiä vaakaa, mutta turhaan. Se on taas otettu mun huoneesta, ja laitettu jonnekin mistä mä en sitä löytäisi. Mä ahdistuin tajuttomasti, kun etsin sitä ja en kuitenkaan löytänyt. Mä en ymmärrä, miksi en saisi pitää sitä huoneessani, ei siitä ole kuitenkaan mitään haittaa, en mä siinä mun mielestä niin useasti käy. Mutta noh, ehkä äiti teki oikein omastamielestään kun otti sen pois multa .


' Tiedän, en näe kevättä, en jaksa talven yli.

Tahdon vain hetken lämpöä, hetken sylissäsi.

En mieli mitään sen enempää, vain yhden kauniin muiston.

En tule näkemään kevättä, en elä talven yli.'

~ Mokoma - En elä talven yli ~