Mä en haluais nähdä mua fyysisesti ja henkisesti satuttanutta ihmistä enään koskaan, mutta miksi hän on joka paikassa kuin minäkin, törmään häneen aina jossain. Hän on aina siellä missä minäkin. Kävelen kaupassa, ja näen hänet. Menen kaverilleni viettämään iltaan, hän on sielläkin. Mä haluaisin päästää irti, unohtaa kaiken mitä hän teki mulle. Olen koittanut unohtaa, mutta kaikki palaa mieleen, kun näen hänet. Tiedän, että hän ei kadu tekojaan. Hän tietää, että mitä on minulle tehnyt, mutta ei välitä. Hän on kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Tiedän, että hän tietää miten nämä on muhun vaikuttanut, mun elämään, ja mitä mä oon käynyt hänen takiaan läpi. Hän tietää myö sen että näiden tapahtumien takia olen halunnut lähteä täältä omankäden kautta, jättää kaiken taakse. Aina kun näen hänet, pelkään että hän tekee mulle jotain taas, varsinkin silloin jos hän on aineissa tai humalassa. Mä haluan vaan unohtaa, ja olla näkemättä häntä enään.

Mulla on ollut nyt viimeiset kolme viikkoa työharjoittelu, ja tänään olisi viimoinen päivä töissä, sitten takaisin koulun penkille. En tiedä mitä siitäkin tulee. Olen kuitenkin aina tunneilla ihan omissa mailmoissani. Enkä mä edes haluaisi takaisin kouluun, koska kun olen asuntolassa mun ajatukset pyörii vaan tän kaiken ympärillä. Siellä ei ole oikeastaan paikkaa missä saisi olla yksin silloin kun sitä tarvitsee, koska kuitenkin kämppikseni on aina huoneessa, ja sinne en sitten halua mennä, koska en hänen kanssaan tule toimeen. Jano, asuntolassa mä olen kuitenkin aivan eri ihminen, ei siellä voi näyttää jos menee paskasti, tai tekisi mieli vain itkeä. Koska joko siitä tulee älyttömät kyselyt, tai sitten outoja katseita. Joten, mä vedän taas sen naamarin päälleni, kun kouluun menen.

Nyt mun täytyy mennä. Luulempa että kirjoitan taas illalla päivästä ja olostani enemmän....

'Every day here you come walking
I hold my tongue, I don't do much talking
You say you're happy and you're doing fine
Well go ahead, baby, I got plenty of time
Because sad eyes never lie
Because sad eyes never lie'

~ Enrique Iglesias - Sad eyes ~