Olen unohtanut kirjottaa tänne kaiken muun sekamelskan ohella .

Tuntuu että olen taas masentunut tai ainakin masentuneempi mitä olen ollut aiemmin.Mikään ei kiinnosta , elämä tuntuu turhalta, enkä edes jaksa soittaa parhaalle kaverille , tai nähdä kavereita vapaa-ajalla ilman että olisin humaltuneena . Mikään ei yksinkertaisesti sanottuna kiinnosta , ei mikään !
Mun elämä on alkanut heitellä enemmän kun muutin kotoa viikoiksi pois ja olen kotona vaan viikonloput , jos niitäkään . Ehkä se on siinä että saan olla vapaammin ja tehdä mitä haluan ja olla tekemättä jotain jos en tahdo - en tiedä. Mun pitäis saada pois muutama kilo , pitäisi vaan saada se aiempi itsekuri takaisin jotenkin.

Jos ihminen ei jaksa elämää , tai siis ei jaksa sitä että elämä on tälläistä paskaa niin mitä ihmettä pitäis tehdä , kertokaa mulle ?