Tän päivän olen taas mennyt kuin sumussa. Mikään ei ole tuntunut miltään. Oon ollut omissa mailmoissani, välillä tajuamatta ympäristöstäni mitään.

En saanut viimeyönä edes unta, oli niin paha olla henkisesti, kaikki pyöri vain mielessä, ja sitten kaikenlisäksi alkoi oksettamaan aivan yhtäkkiä aamuyöstä, ja siinä se yö sitten menikin. Toisaalta, en nuku muutenkaan enään oikein hyvin, en saa vaan unta, tai en uskalla nukahtaa.

Sain taas tänään kuulla ihmisten huolesta mua kohtaan, toisaalta se ei tuntunut hyvältä. Tiedän kuitenkin että muutama on musta huolissaan, muutama pelkää menettävänsä kokonaan mut. Olen kyllä yrittänyt vakuutella heille, että kaikki on hyvin, mutta luulempa että näkevät mun läpi ja huomaavat mun oikean olon.

Pelkään huomista päivää, onko se samanlainen kuin tämä. Elän kuitenkin ehkä vain päivä kerrallaan.